tisdag, oktober 24, 2006

Först lite muzak: Knife goes gregorian! Här!









The Producers:

Min producent har försvunnit. Som i borta. Undrar vad Coppola hade gjort? Producerat skiten själv förmodligen. Grejjen är att den här producenten inte vill kliva av trots att hon inte har ringt mig på över tre månader. Vi har ju ett jävla fuking projekt ihop!I det här fallet en liten dokumnetärfilm om mitt liv. Som det var förr och så det är nu.

Det finns mycket i det här även jag kunde ha gjort annorlunda. Jobbat hårdare. Men jag sa faktiskt från början att det var mitt första stora projekt. Att jag behöver stöd. Hjälp. Handledning.
Tror jag har ringt henne kanske 80 gånger senste månaderna. Smsat. Pratat in.
Nu har jag ringt Tv kanlaen som finasierar. Det känns som att de tror på vad jag säger men sen kommer all jävla juridik. Hon har skrivit alla kontrakt. Hur tar man sig ur?

Ge mig sinnesro...