fredag, oktober 27, 2006



Idag hade jag ett möte. Jag blev överraskad över hur bra jag var. Ibland kan ju orden som lät så smarta i huvudet bara bli platt fall när man lägger fram dem. Dock inte idag. Jag flöt fram som Stenmark på topp insmord i smör. Överfett för att härma min skånska vän.

Paul Nazca-Sleeping

Samuraj Cities-THXA10000000




Bjuder på två bra stormlåtar idag. Jag tänkte att jag skulle gå ut mitt i stormen nån gång i natt. Då kommer jag ha dessa låtar i hörlurarna.
Konstigt att fast jag har skött mig så länge så kommer fortfarande tankarna ibland. Storm. Perfekt att göra bax. Ingen hör. Ingen ser. Men det ska jag inte göra. Jag ska lyssna på dessa och vara glad att jag lever istället. Mitt i stormen.

1 Comments:

Blogger Kerstin said...

Det blev skitmesigt med storm i Stockholm. Jag har också sett framemot att stå ute i vinden och känna på krafterna - men det var alldeles för mesigt...

1:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home