onsdag, november 08, 2006


Förrgår var den sjukaste natten på länge. Jag vaknad typ 25 gånger.Varje gång jag somnade om så drömde jag en lika sjuk dröm igen. I den första var jag i ett stort rum med den här oändligt långa och lika smala kvinnan. I rummet fanns massa vävstolar och konstiga formationer. Kvinnan var delvis fastvuxen i saker. Hennes smala bräckliga kropp gick in och ut genom väggar. Vävstolarna delade hennes ben och armar. Hennes ansikte var vackert och deformerat. Hon såg ledsen ut. Hennes ögon skrek på hjälp. Sedan visade hon fisken för mig. Jag blev rädd.

Officiellt så skyller jag på fullmånen som var den natten men min terapeut och jag vet att det var GADen som spökade.

Rex the Dog-Sequencer every day (Smakprov)

6 Comments:

Blogger Puman said...

sluat äta sena middagar, då minskar mardrömmar :)

9:16 em  
Blogger motherfakka said...

så sant. ska sluta med de där blodiga stekarna. pronto.

11:06 em  
Blogger ANNA said...

shit vilken obehaglig dröm. hoppas du drömmer om stjärnor ist...åka bil om natten är fint som fan.

12:34 fm  
Blogger fruitcocktail said...

Fy fan! Jag hatar när det blir sådär. Finns inget värre än att aldrig riktigt somna in. Creepy dröm också. Hoppas du sov bättre i natt.

11:19 fm  
Blogger Mangobruden said...

Jag drömmer alltid mardrömmar när jag är för varm. Tex. om jag kåldolmat in mig för mycket i mitt täcke eller somnat med tre filtar, en fleecemorgonrock och fårskinnstofflor. Ju varmare desto värre mardröm. Var du varm när du vaknade?

"visade fisken" eehj?

11:50 fm  
Blogger motherfakka said...

jo jag tror jag var rätt varm...nån gång dessutom helt genomsvettig...

12:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home