onsdag, februari 28, 2007


Eftersom borstbindarens dotter gjorde ett så fint inlägg om en låt jag skickat henne så känner jag att jag vill återgälda. Hon skickade den bästa Klaxonsremixen jag hört hittills. Jag har då ändå hört ett par och har varit sådär måttligt imponerad. Det här är dock kärlek ala bästa 90talsrave. Jag skulle även vilja skicka ut en förfrågan. Är de någon som har en susning om mp3 bloggar som har klassisk musik? Jag hittade den här som jag gillade. Jag postar med två låtar som jag tycker mycket om. Först en klassisk klassiker för att komma i stämning. Vivaldi. Den låter som livet själv. Sedan ett cellomayhem. Gott så.

Klaxons-Atlantis Crystal Castles Mix

Antonio Vivaldi-Summer-III-Presto

Antonin Dvorak-Cello Concerto Op. 104 in B minor

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://callmeclassical.blogspot.com

1:31 fm  
Blogger motherfakka said...

martin: tack för tipset. dock var det den jag hade länkat till ovanför. grym sida.

12:09 fm  
Blogger Lina said...

yehj...

12:42 fm  
Blogger patrik said...

riktigt nice den där låten.. :)

1:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home