torsdag, februari 15, 2007


Fred says:
Vad lär vi oss av det här?

Fred says:
Fred har alltid rätt kanske?

Fred says:
Närå

Johan says:
Ja du har många gånger rätt

Fred says:
Din bror skickade alla hjärtansdag hälsning

Johan says:
Men du kan ha fel också

Fred says:
Det var gulligt tycker jag

Johan says:
aha

Johan says:
coolt

Johan says:
men ingen till mig

Fred says:
Ja jag har ofta fel....lite sämre på att erkänna det bara

Johan says:
Det vet jag

Johan says:
Tur att jag är en sån clean polare som rättar dig, å låter dina misstag gå ut över mig

Fred says:
haha

Fred says:
fan va taskig du är

Johan says:
så du kan trycka ner mig å lyfta dig själv

Johan says:
whats are friends for

Fred says:*gråtersmiley*

Fred says:
fan det värsta är ju att jag är sådär ibland

Fred says:
nu går jag och hänger mig

Johan says:
Ja men när det gäller dig så får du vara så, det är sjukt.. Skulle det vara någon annan så skulle jag hata den personen.. Men dig Älskar ja

Johan says:
Så jag är bara glad att du är dig själv med mig, för det är jag med dig

Fred says:
det var sjukt fint sagt

Johan says:
Tack

Johan says:
Fan hatar akassan

Robyn-Konichiwa Bitches (Trentemöller Remix)

4 Comments:

Blogger EvaMarie said...

Johan och Fred. Ni är så mycket Jag och Helen.

12:11 fm  
Blogger fruitcocktail said...

Härlig vänskap! Mycket gulligt sagt av av Johan:)

10:42 fm  
Blogger Helena said...

Underbar blogg jag hittade här. Keep it up.

3:31 em  
Anonymous Anonym said...

bra låt!

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home