fredag, januari 26, 2007


Det har varit lite dåligt med uppdateringarpå sistonde. Inte för att jag inte haft tid eller så utan eftersom jag har försökt leva efter devisen på min blogg (då till skillnad från mitt vanliga liv) att om jag inte har något interessant att säga kan jag lika gärna vara tyst. Nu kan jag inte vara tyst. Anledningen heter Din Stalker och kommer från Malmö. Han är på kortet här ovanför. Han är jättebra. Det enda som gjorde mig lite besviken är att när jag hörde några mp3or med honom för några månader sedan så trodde jag att det bara var en slump att de där filerna jag laddade ner från någon på DC inhöll bla annat Din Stalker. Jag ville tro att det var någon 15 årig kille i Ljungskile som knåpat ihop låtarna eller kanske något kultförklarat 90 tals plojprojekt som jag missat. Det var det inte. Jävla MySpace. Det var en vanlig popkille i technokläder. Och ta mig inte fel nu. Jag tycker om popkillar i technokläder. En del kanske skulle säja att jag själv är en. Jag ville bara i min lilla naivitet tro att jag var själv om honom. Så jag satt hemma och lyssnade i smyg. Inte riktigt rumsrent men otroligt bra. Jag vill att ni oxå ska höra. Hoppas ni tycker om.

Din Stalker-Herr Reporter

Din Stalker-Dumklang

Din Stalker-Dear Weekend

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hannes! Bra karl, och en sjättedel av Slagsmålsklubben. Fast det kanske du inte heller ville veta?

10:43 fm  
Blogger motherfakka said...

haha. nu är ju redan illusionen sprucken men nä inte egentligen.

3:39 em  
Anonymous Anonym said...

Jo Hannes e riktigt underbar.. Ibland så kanske man inte ska försöka alldeles för hårt att vara indie utan istället bara kapitulera ;) Älskar Lidilidi och Herr Reporter. Go SMK go Hannes!

7:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home