måndag, januari 08, 2007


Tripp: Det är konstigt det här med ex. Det går liksom aldrig att få en normal kompisrelation. Eller?Det känns som jag behöver bevis. Eller åtminstonde ett vittne.

Trapp: Den 29december hade vi möte. Om dokumentärfilmen. Den blir av. Vilket kanske är bra.
Jag har en del jobb framför mig för att uttrycka mig milt. Hoppas den blir bra. Annars flyr jag landet.

Trull: Släpar kassar.Tar hand om sina barn.Ensamstående. Ni borde fan ha en medalj varenda dag. Någon frågade mig en gång om det inte var jobbigt att vara knarkare. Nej inte ett dugg.

9 Comments:

Blogger Ausa said...

Ex blir ju mest bara svåra att vara kompis med om man hade det struligt, och/eller fortfarande har känslor kvar?

2:37 fm  
Blogger Kerstin said...

Jag säger desamma angående barn. Helt otroligt - de ensamstående. Och angående ex. Man kan bli kompis med dem men efter typ 5 år. Puss.

7:33 fm  
Blogger Mill said...

Jag har då aldrig lyckats vara kompis med ett ex, men å andra sidan var jag 17 år förra gången jag hade ett ex....Long time ago...

Och eloge till alla mammor och pappor där ute. Förstår inte hur de orkar, ensamstående eller inte...

10:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag kan fan inte ha en normal kompisrelation med någon i hela världen. Minst av allt med ex. Jag gör alltid slut, och ändå är jag alltid den som aldrig kommer över dem.

6:49 fm  
Blogger motherfakka said...

Ausa: ja så är det nog. men har man inte alltid känslor för ett ex. på nån nivå lixom.

kerstin: då fär jag vänta.kram.

mill: ja saker kanske har ändrats.

annika: det tror jag att du kan. en del får jobba lite hårdare än andra. orättvist. men precis som du säger har jag alltid oxå varit den som gjort slut för att sen vara den som inte kommer över.fuck.

2:06 em  
Blogger Alex said...

ja, en medalj till alla ensamstående. jag har varit ensam med sonen i ett par dagar. väcka, frukost, klä och bums till dagis. hinna i tid till skola. hämta, laga mat, leka, bada, välling och bums i säng. inte så mycket tid över för annat. phju.

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

dedär med ex... jag har två ex som jag båda var tillsammans med över ett år. jag är inte i närheten av att ha en vanlig kompisrelation med någon av dom. det är tydligen omöjligt. och det kanske är det som är meningen? det som var, det var.

mvh fanny - all about me and the gossip

9:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Oh Kalmar.

4:55 em  
Blogger Laila och Johan said...

Neeej, nu längtar jag till Kalmar...

4:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home