tisdag, december 26, 2006


29 december smäller det. Eller smäller och smäller kanske är att ta i. Det är dock en stor dag på flera sätt. Jag fyller 30 år. Jag har varit drogfri och nykter i 8 år. Jag ska ha möte angående dokumentären. Alla grejjor är bra på sitt lilla sätt.

Sedan vill jag passa på att pusha för en annan blogg nämligen RISKY BIZNIZ.
Det är vad jag förstår två 18åriga killar som driver den med stor passion för dans/elektroniskt. Hyfsat många men framförallt riktigt bra låtar. Den sista posten med julmixen kanske inte var sådär klockren men annars är det riktigt bra grejjer.
Fortsätt!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är grym. Du är stark. Tillsammans är vi starkare. Kom ihåg det min vän! /Darling

10:40 em  
Anonymous Anonym said...

innebär det att du äter lite eller kränger på med massa spenatpiroger? förstod inte åt vilket håll din kommentar vände sig. har ju ingen aning om hur din meny för dagen ser ut. med värme /annamia

10:46 em  
Blogger ANNA said...

grattis på födelsedagen o hoppas det gick bra på ditt möte :D

9:47 em  
Blogger Ausa said...

Grattis

9:50 em  
Blogger Kerstin said...

Åh, STORT grattis. Kram.

6:56 em  
Blogger Laila och Johan said...

Grattis!!!

9:23 em  
Blogger motherfakka said...

Alla: TACK!!

10:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home