söndag, januari 28, 2007


Igår var det fest. Relesefest för Juvelens första Ep. Jag var typ dyngsjuk och väldigt tveksam till om jag skulle dit. Jag brukar inte gilla fester så mycket annars. Den här var dock rätt trevlig. Det kändes lite som att vara på ungdomsgård. Den tog plats i en källare som jag först trodde var nån form av svartklubb innan jag förstod att det var en replokal. I ett hörn som jag tolkade som hångelhörn bestående av kuddar tog vi plats. Kände sjukdomen kröp på mer och mer. Eftersom det inte fanns några alkholfria alternativ så gick jag en sväng och köpte Ramlösa som jag sög på. Sedan kom sjukdomen ännu mer. Kröp sig under skinnet. Jag såg en vägg av ryggar. Det var fint.
Jag gick hem.

3 Comments:

Blogger EvaMarie said...

verkar som om vi haft gemensamt högstadiedisco/ungdomsgårdstema på helgen

5:25 em  
Blogger ANNA said...

sjukt fint med hångelhörna ju, det kan man nästan leva för ;)

12:32 em  
Blogger fruitcocktail said...

haha det låter ju precis som jag. Sjuk och ute på galej! Lyssnade lite på Juvelen och det lät ju himla bra.
Hoppas du mår bättre:)

6:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home