tisdag, mars 04, 2008


Så. Nu har jag knäckt nöten som världspsykiatrin har väntat på. Så ut med långa antideppressiva behandlingar och elchocksterapier. Ut med läkarintyg och Ritalina. Och in med, håll i er här kommer det. Städning. Det låter banalt och det är det oxå. Men efter ha rensat min lilla etta på ungefär en sopsäck skräp och två sopsäckar tvätt så kan jag bara leende konstatera att endorfinerna flödar som aldrig förr. Synapserna står som vidöppna trumpeter som skriker ut sina fanfarer till de olika receptorerna. Så Gunnar Bergström vad säger du nu? Jag vet vad jag säger iallfall. Bränn FASS.

Etiketter: , , ,

6 Comments:

Blogger Miss Lyckad said...

Söndagskram!

The greatest thing you´ll
ever learn is just to
love, and be loved in
return...

http://miss-lyckad.blogspot.com

/ Miss Lyckad - The Girl Who Loves The World -

10:49 fm  
Blogger Miss Lyckad said...

Glad Påsk!

Egg Yourself!
Nu åker jag bort en vecka. Krama Dig själv och skriv gärna en hälsning till mig, ägga mig.

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad - Påskkärringen som åt barnens godis -

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

9:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Är Din Blogg med på den ultimata Blogglistan -- GREGORIUS BLOGGTOPP?!
Om inte, så anmäl Dig NU!!!
Kom och kika...
/GG

9:38 fm  
Blogger Unknown said...

det är verkligen sant!

8:31 em  
Anonymous diana said...

Sant. Blir jag deppig så blir det kliniskt rent här ;)

7:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home