torsdag, juli 05, 2007


Hej. Det var länge sen. Det kom lite emellan. Fest. Nykerhet. Lars Wienerbröd. Manipulation. Det är det senaste för övrigt. I raden av mycket annat. Ett sätt att manipulera är att skriva på ett speciellt sätt för att locka fram känslor. Det är bra för utan det hade det inte funnits duktiga skribenter och författare. Jag har märkt att det är bra för mitt bekräftelsebehov att skriva på ett visst sätt. För då får man de reaktioner man vill ha. Eller om man kanske vill ha skäll någon dag. Bara att breda ut smutsen så kommer de. Fördömanden och kaststjärnor. För övrig är jag hundvakt.

beastie boys - intergalactic body in the thames july 4th tivoli edit.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sag intergalactic live igar eller kanske dagen innan dess. i leran. det var grymt!

for ovrigt forstar jag precis hur du menar med att veta ungefar vilka kanslor ens behov behover vacka. och for ovrigt igen maste jag lanka till min nya, ytligare blogg.
http://blogg.kristianstadsbladet.se/?cat=16

6:01 em  
Blogger Anne said...

Fat frågan är om man inte skriver det man behöver skriva, även om man skulle kunna skriva på något annat sätt. Viktigaste känns ändå att skriva och du verkar ha hittat tillbaka till orden igen. Bra.

11:44 fm  
Blogger tasty said...

beastie var grymma på roskilde. bra skit var det!

3:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home